divendres, 18 de desembre del 2015

DEMÀ INAUGURACIÓ DEL REGALART 2015 !


Demà a les 5 de la tarda
el REGALART 2015 obre portes 
a tots els visitants!!

US ESPERO
AMB MOLTES GANES I IL·LUSIÓ!!!

Podreu veure i encarregar
TRÍPTICS PERSONALITZATS

 Podreu triar les imatges
i el missatge...jo m´encarregaré
de donar-li el meu toc especial!!

 Un regal personalitzat i ple de màgia..


També trobareu obres noves...
LES COMUNITATS..



La nova sèrie de TASSES,
com a representació d´un instant
 únic i personal del dia de cadascú...


La sèrie de les obres que vaig crear
després de la meva visita a AMSTERDAM...

I els meus PUNTS DE LLIBRE !!






Enguany trobareu molta varietat 
perquè estic en plena eufòria creativa!!!

CAL MASSÓ
Pròsper de Bofarull 7 REUS

FINA VECIANA
+34 667 493 813
finaveciana@hotmail.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.