dijous, 14 de desembre del 2017

...i més Mercats d´Art!!!

I continuem amb les Fires i Mercats
nadalencs d´Art...!!!
 
La més inmediata:
 
 
Una col·lectiva a la Sala LA LLOTJA
de Reus,
on els meus companys posaran mercadet
amb tot tipus de formats,
i jo penjaré obra de paret.
La inauguració serà aquest dissabte
dia 16 a les 19.30 del vespre.
 
Següent cita: SALA PARROQUIAL
a Vilaplana
 
 
aquest diumenge
de 10 a 3 podreu trobar
tot de peces artesanes
fetes per artistes de les rodalies.
Jo, concretament portaré
totes les XAPES!!
Tan d´agulla, com imants
i els nous mirallets de butxaca.
 
i ja per a la semana que ve,
a Reus:
arrencarem fort amb
el meu estimat Mercat d´artesanía
CALAIX DE SASTRE
 
 
on hi portaré totes les meves novetats!
Començarem a la tarda de dimarts
dia 19
i ja m´hi podreu trobar cada dia
(excepte festius!!! :)
fins el 5 de gener.
 
 
US SEGUIRÉ INFORMANT!!
 
A veure si us podeu escapar
a veure´m en algún dels espais
que us he mencionat.
 
 
......ja tenim el Nadal aquí!!!!!

 
 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.