divendres, 7 de setembre del 2018

L´experiència MONTBRIART 2018

 
Un any més i
tot són bons records
del cap de setmana
passat a Montbrió del Camp.
Cada cop hi ha més entrades
que hi participen,
més artistes que venen
a mostrar les seves creacions
i més públic tombant
per tot el poble!!
 
Jo vaig disposar
del meu raconet de colors
a casa la Dolors Mestres,
moltes gràcies Lola!!
Per l´atenció
tracte immillorable
i la teva estima.

  
Com ja us vaig comentar
vam fer una performance
multidisciplinar
per a presentar el llibre virtual
#mestimo
 
i.....va ser
UN ÈXIT TOTAL!!!
emoció
sensibilitat
i art per tots cantons.
 



Us deixo un enllaç
on podreu veure l´àlbum
del recull fotogràfic.
 
 
un enllaç al video de l´acte
 
 
 
un enllaç de l´entrevista
a la LANOVA RÀDIO
 
 
un enllaç a l´entrevista de la revista
SURTDECASA.CAT
 
 
i un cop més us poso l´enllaç
on podreu llegir o descarregar
 el llibre
 
 
 
I aquí una foto
amb les meves
fantàstiques col·laboradores
 
 
un moment molt especial
minuts després de les actuacions
(vam fer 3 passis
degut a la gran afluència
de públic!!)
on vam compartir
impressions,
abraçades, riures
i regalets...!!!
 
La Lena ens va preparar
unes bossetes de galetes

fetes per ella

amb els mots

que acompanyaven
el #mestimo 18,
una imatge que representa
la força i la lluita
de les dones unides.
I a mi em va fer
molta il·lusió
fer un #mestimo "de butxaca"
(un quadret per a viatjar)
personalitzat
per a cada una d´elles...
 
Enguany,
l´artista convidada
del MONTBRIART 2018
ha estat l´amiga i artista
Nuri Mariné,
que va pintar
un dels seus famosos
"saludables"
a la paret d´entrada
del seu espai.
Us puc dir
que va ser la paret
més fotografiada
de tot el poble!!
 
 

I ja per acabar,
 si voleu llegir
la crònica més complerta
de l´event
amb tot tipus de
 detalls i enllaços,
 us deixo el link
al blog de la Lena Paüls.
 
 
No em puc despedir
sense posar
el mosaic complert
de tots els meus #mestimo
que ara ja són de tots vosaltres!!!
un projecte que va començar
de manera individual
i s´ha expandit
molt més lluny del
que m´hauria imaginat!!
 
 
 
 
 
 


2 comentaris:

  1. Va ser preciós, Fina! Estic molt contenta de tenir-los d'amigues. Sou unes artistes... I grans persones!
    I el meu quadre m'ho recorda

    ResponElimina
  2. Moltíssimes gràcies Mercè!! Contenta de que tinguis un trosset de mi penjat a casa i que et recordi sempre que t´estimes!!! una abraçada!!!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.