dimecres, 4 de juny del 2014

Instal·lació "MIG BATEC"


Per fi vaig poder veure fet realitat
el muntatge que durant tants dies
sols podia veure dins el meu cap.

Han estat molts mesos de preparació...

Casa meva, ha estat com una 
mini planta de reciclatge.
Estava rodejada de pots de vidre.
Recollida, neteja i decoració.
Aquests dies he estimat aquest material,
el vidre
tan a l´avast que el tenim
i tantes utilitats que li podem donar!!

Aquesta instal·lació ha estat
la meva aportació
a la "ruta del reci_clar!"
que es va celebrar el passat dissabte
31 de maig a diverses places 
de la ciutat de Reus.



"Mig batec"

 Ha estat la construcció d´un cor.
Dues parts el formen: una amb vida,
 l´altra sense.
Amb el lema “revifa el vidre”

he mostrat una de les moltes opcions 
per a reciclar-lo, i he transmès
 la idea de que és a les nostres mans 
el fet d´aconseguir “un batec sencer”.

I m a t g e

primer vaig esbossar el perímetre
del cor. 






vaig anar-lo omplint amb pots que
ja portava preparats de l´estudi,
i d´altres que vaig pintar en directe.




la part sense vida 
anava veient créixer el color 
a l´altra banda..



i...la pluja va tenir el seu moment protagonista...!!




un cop vam haver tret
l´aigua de dins els pots,
vam passar a encendre les espelmes.. 






com més de nit es feia
més creixia el caliu, la vida..

 

 



va ser un dia intens i llarg...
però amb la recompensa de la felicitat.


moltes gràcies a tots els que vau 
passar a veure´m...!!!
i sobretot a la familia i amics pel cop de mà
i el vostre suport incondicional.



4 comentaris:

  1. Preciós, la veritat és que no ho havia vist i em sap greu no haver-ho vist en directe.
    Petons.

    ResponElimina
  2. La veritat és que va ser impressionant..
    La propera vegada Sara!!!!
    una abraçada

    ResponElimina
  3. una idea genial, un muntatge fantàstic, l'hauries de repetir sovint per donar llum a la ciutat. a casa meva és un luxe tenir un bocí de la mostra. gràcies

    ResponElimina
  4. Hi hauria tantes maneres de donar llum a la ciutat!!!!
    El que falta és predisposició...i no pas per part dels artistes!!!
    jajajaja
    M´encanta que disfrutis d´un bocinet del "mig batec" Ruth...!!
    una abraçada

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.