divendres, 17 de maig del 2019

Exposició al CASTELL DELS COMTES

 
Exposició a la Sala dels Arcs
al Castell dels Comtes
de Santa Coloma de Queralt.
 
El que tenen les xarxes socials...
 
Vull parlar-vos
de la màgia que poden tenir
en alguns casos,
i més concretament
la d´INSTAGRAM
que és la que jo utilitzo.
La Montse Martí,
es va creuar per casualitat
amb el meu perfil,
i es va posar
en contacte amb mi.
Podem dir que vam
notar una complicitat
de seguida,
i durant gairebé un any,
hem estat en contacte
a través d´internet.
Em va invitar
a participar a una exposició col·lectiva
 amb companys seus.
Doncs ahir,
que vaig anar a penjar les obres
va ser el primer dia
que ens vam conèixer
en persona!!
Merci Montse
per creuar-te amb mi,
per decidir posar-te
en contacte,
i per ser la dona
fantàstica, enèrgica i vital
 que esperava!!
Encantadíssima
d´exposar amb vosaltres
en aquest espai
tan impressionant!!
 
Avui a les 7 del vespre
inaugurem la mostra,
que podreu veure fins
el 26 de maig.
La Montse Martí,
la Montse Rumbau,
el Joan Ballabriga
i jo mateixa
us hi esperem!!!
 

 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.