dimecres, 29 de novembre del 2017

"ANASTÀSIA"

Interpretació personal de la portada,
regal  pel Josep Bages


El passat dijous, 23 de novembre
l´escriptora i amiga Marta Magrinyà
va presentar a la Galatea de Reus
la seva última novel·la
"On ets, Anastàsia?"
 
i em va fer un encàrrec molt especial.
Volia regalar al seu gran amic,
el comunicador Josep Bages,
(qui li feia la presentació)
un quadre meu!
Així doncs, vaig inspirar-me
en la portada del llibre
i en vaig fer la meva pròpia interpretació.
 
El que ella no s´esperava
és que també n´hi regalés un a ella.
Em va fer molta il·lusió
fer una segona interpretació de la portada
inspirada en ella, la meva Marta!!
interpretació personal de la portada,
regal  per la Marta Magrinyà
 
El vespre va ser molt càlid i familiar.
Vam comptar amb l´animació
 del Jordi Boronat fent de tzar
i amb la filla de la Marta,
la Lisa, fent d´Anastàsia.

una estona inoblidable....
 
Ara queda un "últim regal per obrir":
la seva novel·la,
que friso per llegir!!
Se que tinc hores i hores de plaer assegurat...
 
Moltes gràcies al Bartolomé Pluma
per cedir-me les seves imatges.
 
 
 
 
 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.