dijous, 23 d’agost del 2018

#MESTIMO llibre virtual...!!!


Com ja recordareu,
el març d´aquest any
vaig començar el meu projecte
#mestimo
 
Cada dia anava creant
i penjant a INSTAGRAM
una obra nova,
inspirada en dones diferents.
 
La meva sorpresa va ser gran
quan la meva amiga
filòloga i escriptora Lena Paüls,
em va informar de que
ella anava escrivint
 uns mots diaris
inspirats en cada un
 dels diferents #mestimo.
ESTÀVEM COL·LABORANT ALHORA
sense jo saber-ho!!!
Fa uns mesos,
vam reunir tot aquest treball
convertint-lo en un llibre virtual.
  
AQUÍ EN TENIU L´ENLLAÇ
 
 
Parlant de quan, com i on
podríem presentar el llibre,
 la Carme Andrade,
l´amiga també i escriptora
que ens va fer el fantàstic pròleg,
va tenir la gran idea d´anar més enllà
i fer una presentació
a modus de performance
tot unint diferents disciplines. 
 
Teníem:

 les meves imatges,
els mots de la Lena
i ens calía el so...
i qui millor que l´Antònia Farré
per regalar-nos el seu
màgic to de veu..!!
Però no ens vam
quedar aquí, i sorgeix
la possibilitat d´incorporar
el moviment...
Aquest anirà a càrrec de
les fabuloses professionals
de la dansa: Txell Blay
i Laia Domingo,
la carismàtica i multidisciplinar artistassa
Mònica de Dalmau
i la música professional
 Cristina Duran,
que estudia constantment
les possibilitats de les melodies interiors
i exteriors del cos.
 
TOT AIXÒ
A LA MOSTRA D´ART
MONTBRIART 2018
de Montbrió del Camp,
espai perfecte
per a fer-ho! 
El proper dissabte
1 de setembre
a les 19:30
al número 13
de la Plaça de la Vila.
 
Em fa molta gràcia deixar-vos
l´enllaç al post de la Lena Paüls,
on explica amb les
seves paraules,
tota aquesta aventura!!
 
blog de la LENA PAÜLS

US SEGUIRÉ INFORMANT!!
 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.