dimarts, 12 de març del 2019

EL QUADERN DE L´EMILE

A finals del mes de gener
vaig acabar un projecte
molt especial,
portat en silenci i constància
durant un any sencer!
 
EL QUADERN DE L´EMILE
 
El 26 de gener de 2018,
començo el repte de pintar
un dibuix diari
i penjar-lo al meu perfil d´Instagram,
en homenatge a un amic pintor
que ens va deixar
(una mena de complicitat
silenciosa).
I el resultat:
5 llibretes plenes de dibuixos!
 
La primera llibreta era seva,
i ja contenia alguns esbossos
a les primeres pàgines..
Després de molt de temps
guardant-la amb cura,
vaig decidir "continuar-la"
i en van seguir 4 més
d´idèntic format.
 
Projecte acabat:
Ara em caldrà reflexionar i pair-lo.
Decidir si tinc la necessitat
d´exposar el projecte sencer
o si prefereixo que resti
íntimament guardat.
L´objectiu ja està assolit:
el més important
ha estat la tasca emotiva
que ha representat per mi
i l´ofrena que volia fer
al meu amic
pintor incansable,
Emile Arcaix.
 
Si voleu veure tots
els dibuixos,
entreu a Instagram
i cliqueu a:
 
 #elquaderndelemile
 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.