dijous, 28 de març del 2019

Homenatge a JOAN BROSSA


El passat 21 de març
en motiu del
DIA MUNDIAL DE LA POESIA
vam fer un homenatge
a JOAN BROSSA
a la Biblioteca Xavier Amorós de Reus.
Conjuntament amb alguns comanys
de SAFAREIG POÈTIC:
EDUARD LÓPEZ,
ISABEL FORNOS
 i EULÀLIA SABATER
i el músic GERARD MARSAL
vam omplir l´espai
de poesies pintades
poesies musicades
poesies visuals
poesies comunicades
i poesies recitades.
TOT UN GOIG PELS SENTITS!!
 
En el meu cas,
vaig triar una frase de Brossa,
que des de petita em tenia captivada:
 
"Els meus trasbalsaments els duu la lluna"
 
Aquest vers, juntament
amb la música del Gerard
em van motivar
a pintar aquest mural en directe.
Aquí us deixo
algunes imatges més
del tot el procés de la pintada
i d´alguns moments 
de l´acció artística
amb els meus companys.
Entrevista amb els amics
de EL PUNT TV
 
CANAL REUS TV
també va venir per a fer
una connexió en directe
a l´espai
CONNECTI.CAT
 
aquí us deixo l´enllaç:
 
 
Moltes gràcies
a tots els que vau venir a l´acte!!!
 
 
 AQUÍ US DEIXO UN VIDEO
QUE HA MUNTAT
EL NOSTRE COMPANY EDUARD.

VIDEO de l´homenatge

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.